BYD Yaponiyanın sıx K-Car bazarına «Racco» ilə daxil olur
BYD Tokioda yalnız Yaponiyaya xüsusi hazırlanan «Racco» elektrik K-Car modelini təqdim etdi. Şirkət bu seqmentdə ciddi pay qazanmağı hədəfləyir.
BYD Yaponiyanın sıx K-Car bazarına «Racco» ilə daxil olur
«CarNewsChina» yazır ki, BYD Tokio Motor Show 2025-də Yaponiyaya məxsus ilk elektrik K-Car modeli olan «Racco»nu nümayiş etdirib. Avtomobil 2026-cı ilin yay-payız aylarında satışa çıxarılacaq.
Adını yapon dilindəki «su samuru» sözündən alan «Racco» iki yürüş məsafəsi variantı ilə təqdim olunacaq. Təxminən 2.5 milyon yen qiymət etiketi - yəni 16 min dollara yaxın məbləğ - BYD-nin bu seqmentə ciddi şəkildə girmək niyyətini göstərir.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Yaponiyada K-Car-lar şəhər içi hərəkət üçün ideal sayılır və bazarın 30-40 faizini təşkil edir. 2024-cü ildə 1.56 milyon belə avtomobil satılıb. 2025-in ilk üç rübündə isə bu rəqəm 1.26 milyona çatıb. Bir sözlə, seqment çox böyükdür və BYD üçün real imkan yaradır.
Ancaq bazar demək olar ki, tam yerli nəhənglərin əlindədir: Suzuki-nin payı 38 faiz, Daihatsu-nun 22 faiz, Honda-nın isə 19 faizdir. Xarici markalar burada adətən çox çətinlik çəkirlər. Buna görə də BYD «Racco»nu sıfırdan Yaponiyanın sərt K-Car normalarına uyğunlaşdıraraq hazırlayıb.
Sektorun başqa bir maraqlı tərəfi isə Suzuki-nin BYD-ni açıq şəkildə yenicə yaranan rəqib kimi göstərməsidir. Bu açıqlama, açığı, vəziyyətin nə qədər gərgin olduğunu göstərir.
K-Car-ların əsas üstünlüyü aşağı qiymət, az enerji sərfiyyatı və vergi güzəştləridir. Elektrik modellərə verilən subsidiya isə 550 min yenə qədər yüksələ bilər. Amma «Racco» yalnız Yapon bazarı üçün nəzərdə tutulduğundan BYD-nin idarəetməni olduqca səmərəli aparması tələb olunur.
JP Morgan-a görə, model şirkətin 2026-cı il gəlirinə cəmi 1-2 faiz təsir göstərəcək. Bununla belə, hər avtomobil üzrə 700-1120 dollar arasında qazanc gözlənilir.
BYD ümumi potensial bazarı ildə 350-450 min ədəd kimi qiymətləndirir və ilk mərhələdə bunun 20-30 faizini ələ keçirməyi planlaşdırır. Əgər bu rəqəmlər reallaşsa, şirkət illik 560 milyon-1.4 milyard dollar arasında gəlir əldə edə bilər. Bu artıq ciddi rəqəmdir, deyilmi?
«Racco» BYD-nin uzunmüddətli qlobal ambisiyalarının bir hissəsidir. Şirkət Braziliya, İndoneziya, Malayziya, Tayland, Macarıstan və Türkiyədə istehsal bazaları qurur və 70-ə yaxın ölkədə 900-dən çox satış nöqtəsi ilə fəaliyyət göstərir. Çin daxilində rəqabət kəskinləşdikcə, Yaponiyanın K-Car bazarı BYD üçün həm sınaq, həm də yeni fürsət kimi çıxış edir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

