BYD 2026-cı ildə Yaponiyada Sealion 6 PHEV satışına başlayır
BYD Yaponiyada ilk qoşulan hibrid avtomobilini təqdim edir: Sealion 6 PHEV 2026-cı ilin yanvarında satışda olacaq. Rəqabət Toyota və Mitsubishi ilədir.

BYD 2026-cı ildə Yapon bazarına Sealion 6 PHEV ilə daxil olacaq
«carnewschina» məlumatına görə, Çinli elektrikli nəqliyyat istehsalçısı BYD 2026-cı ilin yanvarından Yaponiyada ilk qoşulan hibrid elektrikli avtomobili – Sealion 6 modelini satışa çıxaracaq. SUV tipli bu model Çində Song Plus adı ilə tanınır və onun təqdimatı 2025-ci ilin oktyabrında Tokioda keçiriləcək Japan Mobility Show-da baş tutacaq.
BYD Japan prezidenti Atsuki Tofukuji bildirib ki, PHEV texnologiyası elektrikli avtomobillərin məsafə limitinə dair əsas narahatlıqları aradan qaldıracaq. Bu addım həmçinin BYD-nin Yaponiyada mövqelərini gücləndirməsi üçün vacib hesab olunur.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
PHEV-lərin üstünlüyü ondan ibarətdir ki, onlar həm batareyadan, həm də daxili yanma mühərrikindən istifadə edə bilir. Şəhər daxilində elektriklə hərəkət etmək, uzun səfərlərdə isə mühərrikə keçmək mümkündür. Bundan başqa, adi hibridlərdən fərqli olaraq ayrıca doldurula bilir. Lakin yüksək qiymət səbəbilə Yapon bazarında hələlik məhdud yayılıb.
Hazırda Yaponiyada PHEV rəqabəti güclüdür. Liderlər arasında Toyota və Mitsubishi var. Xüsusilə, Harrier və Outlander modelləri ön plandadır. BYD Sealion 6 bəzi texniki göstəricilərdə geridə qalsa da, şirkət qiymət siyasəti ilə üstünlük qazanmağa çalışır. Yaponiyada PHEV-lərin çoxu 5 milyon yendən baha satıldığı halda, BYD daha sərfəli qiymət təklif etməyi planlaşdırır.
Qlobal miqyasda isə BYD üçün PHEV ən böyük satış payına malikdir. 2024-cü ildə şirkət 4,27 milyon avtomobil satıb, onun 2,48 milyonu PHEV, 1,76 milyonu isə tam elektrikli avtomobillər olub. Şirkət artıq Avropa və Cənub-Şərqi Asiyada – məsələn, Tayland, Filippin və Sinqapurda PHEV modellərini bazara çıxarıb.
Statistik göstəricilərə görə, 2025-ci ilin birinci yarısında dünyada yeni avtomobil satışlarının 7,6 faizini PHEV təşkil edib və bu göstərici adi hibridlərin 7,7 faizlik göstəricisinə yaxınlaşıb. Çində PHEV-lərin bazar payı 15,9 faizə çatıb, Yaponiyada isə cəmi 1 faizdir.
Beynəlxalq Enerji Agentliyi (IEA) bildirib ki, 2030-cu ilə qədər Yaponiyada PHEV-lərin payı 9 faizə, elektrikli avtomobillərin payı isə 10,6 faizə çatacaq. Bununla belə, dövlət siyasətləri ölkələr arasında fərqləndiyi üçün subsidiyaların tətbiqi hər yerdə eyni deyil.
BYD təsdiqləyib ki, Sealion 6-dan sonra Yaponiyada bir neçə yeni model də təqdim olunacaq. Bu, şirkətin qlobal genişlənmə planlarında mühüm istiqamət olacaq. Şirkət hibrid avtomobillərlə Yapon bazarında qalıcı mövqeyə sahib olmağı hədəfləyir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






