Avropa avtomobil bazarında qiymət enişi: Çin və Brüssel təzyiqi
Avropa avtomobil bazarında qiymətlər enir, Çin rəqabəti güclənir, sənaye isə 2035-ci il «Brüssel imtahanı»na hazırlaşır.
Avropa avtomobil bazarında qiymət enişi və «Brüssel imtahanı»
«businessinsider» məlumatına görə, Avropa avtomobil bazarında qiymətlər enir və bu vəziyyət həm istehsalçıları, həm də müştəriləri hərəkətə gətirib. Çin markalarının təzyiqi və 2035-ci ildən etibarən benzin və dizel mühərrikli maşınların satışına qoyulacaq qadağa sənayeni seçim qarşısında qoyub.
Katovitsedə keçirilən Yeni Mobillik Konqresində müzakirələr göstərdi ki, Polşada satışlarda canlanma müşahidə olunur, qiymətlər isə aşağı düşür. Alıcıların bazara qayıtması isə həm hökumət təşviqləri, həm də stokların azaldılması ilə bağlıdır.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Avropada ümumi mənzərə hələ də mürəkkəbdir: pandemiyadan sonra itkilər bərpa olunmayıb, ixtisarlar davam edir, Çin istehsalçıları isə ucuz modelləri ilə bazara hücum edir. Məsələn, Leapmotor T03 modeli şirkətlərə ayda 99 zlotuya təklif olunur ki, bu da Avropa brendləri üçün ciddi xəbərdarlıq sayılır.
Qiymət enişinə təsir edən səbəblərdən biri də Polşada həyata keçirilən «NaszEauto» proqramıdır. Bu təşəbbüslə artıq 15 min elektrikli avtomobil satılıb. Bundan əlavə, satıcılara mükafatlar verilməsi və anbarlarda qalan maşınların satışı təklifləri daha əlçatan edib.
Sənaye üçün əsas sual Avropa Komissiyasının 2035 qərarı ilə bağlıdır. Əgər daxiliyanma mühərrikli avtomobillərə qadağa qüvvədə qalarsa, yeni ixtisarlar və rəqabət gərginliyi qaçılmaz olacaq. Əgər şərtlər yumşaldılarsa, sektorda bir balans tapmaq mümkün ola bilər.
Avropa Komissiyasının rəhbəri Ursula fon der Lyayen isə mövqeyində dəyişiklik etmir: gələcək elektriklidir və bu prosesin mərkəzində Avropa dayanmalıdır. O, şəhərlər üçün əlçatan kiçik elektrikli modellərin artırılmasının vacibliyini qeyd edib.
Nəticə etibarilə, Avropa avtomobil bazarı tarixi bir dönəmdədir: ya elektrikli inqilab, ya da kompromis. Cavab isə hələ açıqdır.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






