«American Airlines» mənfəət boşluğunu «Delta» və «United»lə bağlamağa çalışır

«American Airlines» rəqibləri «Delta» və «United» ilə mənfəət fərqini bağlamağa çalışır. Şirkət yeni gəlir mənbələri və sərnişin xidməti təkmilləşdirmələrinə güvənir.

18.09.25 - 10:01
 0  2
«American Airlines» mənfəət boşluğunu «Delta» və «United»lə bağlamağa çalışır
ABŞ aviasiya bazarında «American Airlines» və rəqiblərinin rəqabəti @travelandtourworld.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

«American Airlines» rəqibləri ilə mənfəət fərqini bağlamağa çalışır

«Travelandtourworld» məlumatına görə, «American Airlines» uzun illərdir «Delta»«United Airlines» ilə müqayisədə daha aşağı mənfəət marjasına malik olub. Şirkət indi bu fərqi bağlamaq üçün yeni addımlar atır.

2025-ci ilin ikinci rübündə «American Airlines»ın vergiöncəsi mənfəət marjası 5,8% olub. Müqayisə üçün, «Delta» 11,6%, «United» isə 11% göstərici qeyd edib. Bununla belə, əsas problem xərclərin yox, gəlirlərin artmaması olaraq qalır.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Rəhbərlik gəlir mənbələrinin genişləndirilməsi, xərclərə nəzarət və yeni təşəbbüslər sayəsində mənfəət fərqini bağlamağı hədəfləyir. 2026-cı ildə qüvvəyə minəcək kredit kartı razılaşması ilə «American Airlines» kart biznesini «Citibank»la birləşdirəcək, «Barclays» isə kənara çəkiləcək. Bu dəyişiklik «Delta» və «United»lə kredit kartı bazarında rəqabəti gücləndirəcək.

Sərnişin təcrübəsini yaxşılaşdırmaq da planların bir hissəsidir: təkmilləşdirilmiş menyu, pulsuz Wi-Fi və yeni təyyarələrin istifadəyə verilməsi müştəri məmnuniyyətini artırmağa hesablanıb.

Şirkət yalnız mənfəət marjasını deyil, həm də pandemiyadan əvvəl «United»lə eyni səviyyədə olan EBITDAR göstəricisini bərpa etməyə çalışır. Ən böyük çətinlik isə xarici bazarlarda qalır. «Delta» və «United» geniş qlobal şəbəkələri sayəsində beynəlxalq uçuşlardan gəlir əldə edirlər, «American» isə əsasən daxili bazara söykənir.

Xüsusən Çikaqo O'Hare hava limanı «United Airlines»ın güclü mövqeyi ilə seçilir və «American»ın zəif performansını göstərir. Buna baxmayaraq, şirkət həm Çikaqoda, həm də Nyu-Yorkda öz mövqeyini möhkəmləndirməyi planlaşdırır.

Rəqabət getdikcə şiddətlənir və açıq sual qalır: «American Airlines» bu mənfəət fərqini bağlaya biləcəkmi? Yaxın illərdə cavab bəlli olacaq.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.